Audiovizualul in opozitie. Gandirea critica in eseuri video si cinema-eseu/Irina Trocan

In ultimii ani, datorita digitalizarii jurnalismului de film, devine tot mai intalnit formatul de eseu video, ca versiune audiovizuala a criticii de film – versiune de analiza care lucreaza direct cu subiectul (opera cinematografica) pe care il discuta, si astfel poate fi mai accesibila pentru receptori fara a fi neaparat simplificata ca discurs. In prezentarea fenomenului, volumul este, pe cat posibil, descriptiv, si nu prescriptiv, notand diversitatea actuala a eseurilor video si oprind

Catre Magazin

SKU: 0ce58f88-cb21-4031-b25c-a5d05699321c Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

Cumpăra Audiovizualul in opozitie. Gandirea critica in eseuri video si cinema-eseu/Irina Trocan online:

LIVRARE GRATUITĂ
prin curier la comenzi de peste 299,99 lei

RETUR GRATUIT
Conform Termeni și condiții

VERIFICARE COLET
Înainte de plată

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

librariaindaco.ro nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților librariaindaco.ro ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile librariaindaco.ro și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.